28.10.12

biggest dream

"Marzenia się spełniają, tylko stale, stale myśl o nich myśl. Wszystko, co tylko chcesz może się zdarzyć dziś!" - śpiewała Majka Jeżowska. Właśnie dziś. Często tak trudno nam w to uwierzyć, marzenia wydają nam się mrzonkami, odległymi, nie do zrealizowania. A przecież WSZYSTKO zależy właśnie od nas. To nie tylko piękne, ale też niezwykle trudne. Nie każdy posiada ogromną determinację i chęć walki, żeby zrealizować swoje marzenia. Myślę, że jednak warto podjąć ten trud. "Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"-św. Augustyn. Niezależnie czy twoim celem jest osiągnąć szczyt kariery, założyć rodzinę, przeżyć najprawdziwszy american dream czy kupić nową sukienkę, dopóki sprawia ci to radość i przy tym nie czyni szkody innym, warto dążyć do jego spełnienia. 
Nie zgadzam się z przekonaniem, że w dzisiejszym świecie spotyka się samych twardo chodzących po ziemi, chłodnych realistów, którzy nie mają marzeń. Wraz z postępem cywilizacyjnym zmieniły się nasze marzenia, ale jednak wciąż są! I jestem pewna, że posiada je każdy z nas, niezależnie od wieku, wykształcenia, przekonań. Czytając ten post może pomyślicie, że namawiam was do kroczenia drogą makiawelizmu ( po trupach do celu ), proponuję jednak mniej krwawą drogę. :) 
Trzeba zawsze snuć marzenia, bo jeśli je porzucisz, nigdy się nie spełnią. Joseph Murphy w swojej książce "Potęga podświadomości" namawia czytelników do wiary w siebie, gdyż według autora to właśnie jest właściwa droga do realizacji marzeń."Wiara czyni cuda" - może warto to powielane powiedzenie wreszcie wprowadzić w życie? 













Bransoletka ze skrzydełkiem, którą tutaj widzicie pochodzi ze sklepu Biżuterianka. Zapraszam tutaj jak również na bloga Biżuterianki wszystkich miłośników unikalnej biżuterii, jestem pewna, że każdy znajdzie coś dla siebie. :) 

(pics by Dominique)

parka - vintage
skirt - vila
sweater - reserved
shoes - centro
tights - calzdedonia
clutch - h & m
necklace - glitter
bracelet - vintage
bracelet wing - biżuterianka



32 komentarze:

  1. Skąd takie przemyślenia? Czyżby spełniło się jakieś Twoje marzenie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, Marta, Marta! Jak Ty to robisz? Jestes sliczna, swietnie sie ubierasz, dobrze piszesz i jeszcze nas wszystkich motywujesz!

    Brawo dziewczyno :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie fajnie to wszystko napisałaś :) Mam takie samo zdanie jak Ty, ale pewnie wiesz jak trudno w codzienności o tym pamiętać... Zawsze mam wrażenie, że kiedyś coś się stanie, kiedyś co będzie, ale jest DZISIAJ i to dzisiaj trzeba działać :) A co do stroju to bardzo podobają mi się rajstopy:) Reszta też, ale na nie zwróciłam najpierw uwagę. Buty też mi się podobają, i torebka :) Pozdrawiam , Daphne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz prześliczne włosy! słodka stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uroczy sweterek !
    :*
    Pozdrawiam i Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta parka i sweter ma ładny kolor. Wszystko super ale myśle ze w koku wyglądałabys ładniej :)
    miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy mają jakieś marzenia, tylko nie wszyscy o tym mówią. Ale nie uważam, że to wiara czyni cuda. Raczej ciężka praca. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny masz płaszczyk.
    A jasne, że marzenia się spełniają - wystarczy tylko do nich dążyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. What a lovely and warm boots. I need a pair like this for this cold weather.

    OdpowiedzUsuń
  10. jest pięknie!sweter, kurtka, wszystko!<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Rajstopy szałowe:)) Zakładaj często, skoro masz takie fajnee hihi:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiara czyni cuda, dokładnie :)
    A co do stylizacji to coś mi tu nie pasuje, ale to kwestia gustu, nie jestem za pokręconymi stylizacjami poo prostu, no właśnie- taka jest przecież moda:) buciki za to mnie zachwyciły;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje :) ogólnie mam nadzieję że wytrwam w tym postanowieniu :D liczę też na wsparcie czytelników więc myślę że będzie dobrze :)

    podobają mi się twoje buty :D są fantastyczne <3

    OdpowiedzUsuń
  14. wierze wierze :) mądra z ciebie kobitka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. :):):) "moja" torebka ;) podobają mi się rajstopy - ostatnio mam chęć na wszelkie kropki

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzenia są bardzo ważne. Gdyby nie one, nie moja pasja to pewnie nigdy bym nie popełniła takiego szaleństwa jak wyprowadzenie się do sąsiedniego województwa i tam rozpoczęcie studiów. Niczego nie żałuję. Studia mam kapitalne i marzy mi się zostać kapitalnym grafikiem ^^ I faktycznie, wiara w siebie jest bardzo ważna.
    Dziękuję za komentarz. Te wolne środy to kolejny plus moich studiów. Tobie również życzę, abyś robiła w życiu to, co lubisz ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Cool boots girl!!

    xx Fesi-Noir

    OdpowiedzUsuń
  18. love this look! would you like to follow each other in gfc? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna stylizacja ;)
    też uważam, że marzenia nalezy spełniać. ogólnie teraz mam masę marzeń, planów i nie chcę, żeby kiedyś było coś takiego, że sobie je odpuszczę. nie mogę też czekać aż same z siebie im spełnią, trza marzeniom trochę pomóc.
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie napisany post. jednak ja mam takie wrazenie , ze wiara w siebie to jest bardzo złożona rzecz i żeby do tego dojść należy wiele pracy nad sobą , a więc dla wielu z nas wprowadzenie w życie tego tego swierdzenia ze wiara czyni cuda jest dosyć trudnym zadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć, jesteś kobietą - a my kobiety najbardziej kochamy buty, dlatego też chcę Cie zaprosić do konkursu, który organizuję na blogu - jest możliwość wygrania WYBRANYCH butów od Renee, zasady konkursu są bardzo proste : http://www.malgorzata-m.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-renee-do-wygrania-wybrane-buty.html . Serdecznie zapraszam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz pięknie :) Bardzo podoba mi się kurteczka. Sama na taką poluję od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie wyglądasz, najbardziej urzekły mnie nie wiem dlaczego rajtuzy ;)
    według mnie, marzenia są po to, żeby je spełniać. warto wierzyć w marzenia i nigdy nie tracić nadziei, bo nigdy nie możemy być niczego pewni ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. rewelacyjna parka, długa, nieco oversize. gdyby Ci się znudziła to wiesz... ;)))
    Ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń
  25. "I tylko jedno może unicestwić marzenie-strach przed porażką" I tego się trzymam

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja wierze w to ,że przy włożeniu w cos serca i pracy można to osiągnąc i tak naprawde nie ma ,że się nie da. Człowiek jeśli chcę może spełnić swoje pragnienia;)

    OdpowiedzUsuń