17.10.12

braid

W dalszym ciągu trudno mi się pogodzić z coraz częstszą szarówką za oknem. Nie ma to jak słońce. 
Spodnie marmurki (wielki hit lat 80) odkryte na nowo kilka sezonów temu świetnie się sprawdzają ze stonowanymi barwami reszty ubioru. Pisałam już wcześniej, że uwielbiam motywy plecionek i warkoczy, a dzisiaj macie możliwość zobaczenia swetra plecionego w warkoczyk ze złotymi nitkami.  
              Jak uświadamiają nam wszystkie magazyny i portale modowe, nadchodzi era płaszczy, płaszczyków i trenczy. Jednym z moich marzeń jest posiadanie płaszcza Burberry w słynną kratę. Jednak płaszcz przez większość życia był moim ulubionym okryciem wierzchnim, tej jesieni (wbrew projektantom) został zdetronizowany przez kurtkę kroju ramoneski. A Wy, wolicie nosić kurtkę czy elegancki trencz? 








pics by Dominique

sweater - forever 21
jeans - vintage
jacket - diverse
scarf - rookery
bag - mohito
wedges - primark

32 komentarze:

  1. great wedges, also love the vintage jeans! :)

    xx
    isabelle

    OdpowiedzUsuń
  2. Karmel w połączeniu z motywem panterki wygląda fantastycznie!
    Świetne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie & sweterek !
    Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam ramoneski, ale dobrze wystylizowany trench tez jest fantastyczny :-) Sliczny ten Twoj sweterek w warkocze!

    OdpowiedzUsuń
  5. genialnie wyglądasz :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurteczka i sweterek to istne cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super :)
    ja preferuję kurtki,jakoś swobodniej się w nich czuję, poza tym jestem niska więc jakoś wydaję mi się ze płaszcz by mnie skracał,może tak nie jest,nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. great look!
    <3
    pass by me:
    http://erikabarbato.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna kurtka, świetnie dobrałaś do niej szal.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja chyba jak mi jest cieplo to wybieram ramoneske :)super zestaw buty pasuja idealnie do kurteczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny zestaw :) świetny sweter :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. So cute! I m following you now on GFC! Hope you'll visit my blog and follow back if you want! :)

    xxx

    http://bygthoughts.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wolę kurtki od płaszczy :)
    Świetny zestaw , chustka bardzo ładna ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Pilates hmm planuję porzucić jogę na jakiś czas dla niego:))W odpowiedzi na Twój komentarz pod postem ‘’Artykuł 3: Bądź tu i teraz. Z pełną przytomnością umysłu– tu i teraz’’

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo co za buty, wow jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny sweterek :) a co do trencza Burberry... szukałam ich ostatnio i powiem Tobie tak. Klasyki klasyki klasyki to ok 700-1000 euro. Modele z charakterystycznymi elementami tego sezonu są odrobine tańsze. Znajdziesz nawet za 500 euro. Wykręcone modele np trencz plus skórzane rękawy nawet pow 2000tys euro. TAKŻE POMYSŁ UPADŁ :D Wyszłam ze sklepu z koszulką polo :D

    OdpowiedzUsuń
  17. zastanawiam się czy nie jest ci zimno w palce w tych butach... ale bardzo mi się całość podoba. niestety ja też nie cieszę się z jesieni, bo jest coraz zimniej, jednak piękny widok za oknem kolorowych liści jest pocieszający :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super buty, super kurtka..super wszystko!:) Pozdrawiam i zapraszam również do mnie:):) Niebawem post:D
    http://jestemvanessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie! Nie zimno było w buciakach?

    OdpowiedzUsuń
  20. Zamarzłabym w takich bucikach:p
    Bardzo fajna kurteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sport to same plusy, zero minusów jak dla mnie:)---Artykuł 2: Fi¬liżan¬ki ka¬wy wchłonęła moc

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie wszystko zależy od nastroju - czasami mam ochotę na trencz a czasami na skórzaną kurtkę, wszystko zależy. Ciekawa stylizacja, podziwiam za buty z odkrytymi palcami, ja już dawno byłabym chora XD

    Pozdrawiam serdecznie
    http://dorothyswardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Awesome outfit!

    -liv
    http://chocolivlovelaugh.blogspot.kr/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Hi! Thank you for visiting my blog.. Following you now! Kisses from VV!! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    Ja wolę kurtki, ale to głównie ze względu na mój wzrost :) po prostu lepiej wyglądam, gdyż płaszcze mnie przytłaczają.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się twoja kurtka i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  28. zestaw super,ale buty rewelacja<3

    OdpowiedzUsuń