8.10.12

hello autumn!

Im więcej czasu poświęcam na blogi i działania z nimi związane, im więcej wiem na temat ich autorek, tym bardziej irytuje mnie postawa niektórych z nich. Na pierwszy ogień niech pójdzie niemiecka megalomanka, po tym wywiadzie, stwierdzam, że nie warto poświęcać swojego czasu na czytanie/oglądanie bloga osoby, która pomimo dobrego stylu, nie ma ani kultury ani wiele do powiedzenia. Ale tu tylko Polska.
Jednak główną sprawą, o której chciałam dzisiaj napisać jest  odpowiadanie na komentarze. Rozumiem brak czasu, ale czy to możliwe, żeby na jego chroniczny brak cierpiały wszystkie najpopularniejsze blogerki? Jakoś te z niszowych sfer zawsze znajdą chwilę, żeby odpowiedzieć na zadane im pytanie. Mówię tutaj o typowym "zadzieraniu nosa", które na szczęście nie dotyczy WSZYSTKICH blogerek. A jednak coraz częściej spotykam się z takim zachowaniem. Wyobraźcie sobie: poznaję sympatyczną, inteligentną osobę, z którą mam całkiem dobry kontakt. Kiedy blog tej osoby osiągnął liczbę 200 tysięcy wyświetleń i 800 obserwatorów, zaczęła ignorować moje wypowiedzi. To trochę przykre i ... niskie. 



W dzisiejszej stylizacji powracam do Was z neonowym plecaczkiem, który duże uznanie zdobył w poprzednim poście. Wyszperany w second-handzie z powodzeniem zastąpi torebkę.
Widoczne na zdjęciach balerinki to chyba jedyny militarny akcent w mojej garderobie tej jesieni. Nie wiem jak Was, ale mnie szał na parki i moro absolutnie nie dosięgnął. 





pics by Dominique

shirt - Cubus
leggings - pieces
schoes - nn
cap - allegro
bracelet - glitter
backpack - vintage

35 komentarzy:

  1. wygladasz super! bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również ten szał nie ogarnął ale buciki masz świetne :)) zazdroszczę :))

    a co do tego co napisałaś o niektórych blogerkach to mogę napisać tylko jedno- 'sława' uderzyła do główki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, bardzo lubię taką dowolność :)
    Mało wiem o blogowaniu, nie rozumiem tego pędu, ale przecież nie muszę...

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny zestaw :) jestem naprawde zachwycona ! No i znowu poruszylas dobry temat w odpowiedniu sposob go ujmując :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowy zestaw !:*
    dziękuje za odwiedziny :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczne zdjecia, szczegolnie przedostatnie, wygladasz super uroczo!

    A co do tego nieodpowiadania... Z jednej strony rozumiem, ze popularne dziewczyny nie maja czasu odpowiadac wszystkim (zreszta, jesli na np. 250 komentarzy 230 mowi tylko "fajnie!" albo "ladnie" to co odpisywac?) ale czasem niektorzy zadaja ciekawe i trafne pytania i warto by na nie odpowiedziec. Pokazac, ze jest sie nie tylko "ladna pania ze zdjecia" ale rowniez zywa i sympatyczna osoba... Jak widze blogi z setkami komentarzy, ktorych autorka NIGDY nie odpowiada nawet na jeden, to zastanawiam sie, czy nie lepiej byloby dla niej zdezaktywowac kompletnie opcje komentowania? I miec swiety spokoj, jesli i tak nie liczy sie ze zdaniem fanow?

    OdpowiedzUsuń
  7. No niestety z chamstwem i prostactwem musimy sobie radzić :)
    Stylizacja świetna. Widzę welurowe legginsy, które uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. ufff to nie o mnie chodzi heheh ale masz całkowitą racje - brak pokory i głupota bo dzięki takim jak ty czy ja te blogi zaistniały a potem sie nas olewa - hak im w smak- fantastyczne połączenie - bardzo energetyczne i niekonwencjonalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem szczerze - niech ona spada do Berlina heheh boże ona nawet nie umie sie wysłowić po PL - ja pamiętam ze kiedyś na FB podniosła rwetest ze blogger karze jej płacić za dodawanie zdjęć ( przekroczyła limit) no to jej w komentarzach napisałam żeby sobie przeczytała ( podałam link) i zrobiła jak piszą - na co ona odpisała - ze czytać to ona jeszcze umie i to nic nie daje - na co ja jej odpisałam- ze chyba jednak nie skoro ja tak zrobiłam i jest ok a ona nie może znaczy sie ze nie kapuje nie umie czytać i na dodatek mając tyle kasy żałuje 25 zl na rok za zdjęcia - trochę obciach - wiesz przykre - bo człowiek chce pomoc a ona w opryskliwy sposob se zwraca do ciebie - wiec odfanowalam ja i sadze ze będzie to coraz częstsze zjawisko - bardziej zarozumialej dziewczyny w życiu nie spotkałam - a co do jej smaku i stylu - hmmm o gustach sie ie dyskutuje - tyle w temacie bo nie chce źle się wyrażać :)

      Usuń
    2. to dziewcze nie ma po prostu kultury można sie jej nauczyć ale do pełni szczęścia potrzebna jest jeszcze wrodzona klasa smak i styl :)

      Usuń
    3. :) niech mnie!!! pamiętam tą Twoją pomoc, napisałaś normalnie! (serio 'niosłaś pomoc'!!!) Byłam zdziwiona odpowiedzią Pani bloggerki :D Wiesz mnie najbardziej denerwują wypowiedzi w stylu: 'pojechałam na Fashion Week i nie miałam internetu w hotelu' Matko nie wyceniam ich ciuchów, na polowe, których mnie nie stać ;P Ale zawsze jak jadę zagranicę (nawet na inny kontynent) to albo w hotelu jest darmowy internet albo kosztuje naprawdę grosze... nie mówiąc o free wi-fi chociażby w Starbucks :D Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. co do notki - mnie też irytuję wiele zachować bloggerek, a także samo to że wiele z tych blogów wygląda tak samo -powielanie tego co modne w kółko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, myślę, że takie zadzieranie nosa jest normalne w tej branży. :P Jeżeli mam być szczera. Jeżeli chodzi o komentarze to sama systematycznie staram się na nie odpowiadać, aczkolwiek czasami bywa ciężko, żeby każdemu odpisać na jego blogu, jeszcze coś skomentować itd, choć STARAM SIĘ! Mam nadzieję, że nigdy o mnie nie napiszesz, że zadzieram nosa! :D
    Kurde, uwielbiam Twoją czapę i plecak, niedawno kupiłam dwie czapy na allegro i mam zamiar z nich korzystać w jesienne, zimne wieczory.

    Dziękuję Ci ślicznie za odwiedziny! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. no właśnie mi też jest ciężko :P

    OdpowiedzUsuń
  12. <3 dziekuje za takie komplementy zostawione na moim blogu az mi glupio ;) Ale masz fantastyczny vintage plecak, ja ostatnio mam manie kupowania w tym kolorze, nawet serwetek czy kocyka- mega opytmistyczny kolor! I ta czapa! Uroczo! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I love how you added the hat. adorable look.
    xxo
    ola
    www.stylesbyola.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zestaw idealny, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że poruszasz ten temat! Powiem o swojej metodzie na bloga, choć gdzie mi tam do tych sławnych blogerek :) Mój blog to zaledwie "blodżeg" - mozna by powiedzieć, prowadzony głównie dla przyjemności robienia zdjęc i pisania i z chęci poznania sympatycznych ludzi w sieci i dzieleniem się z nimi myślami, a także uważne słuchanie tego co mają do powiedzenia.
    Jesli w ciągu dnia nie mam czasu odpowiedzieć od razu, to wszystkie komentarze, które nadchodzą wrzucam do folderu "czekające na odpowiedź" i zajmuję się nimi kiedy mi czas na to pozwala. Oczywiście pomijam takich gości, którzy nawet nie czytaja ni ogladają, a którym jedynie zależy na autoreklamie. Jeśli któryś raz z kolei jakas arcy zajęta blogerka nie odpowiada na postawione pytanie, to daję sobie z nia spokój i odpływam w inny rejon blogosfery. Bardzo szanuję swoich czytelnikow i licze na to samo. A teraz twój zestawik: świetny neonowy plecaczek, ale mnie urzekła również zwykła, fajna koszula i czapa na głowie , fajnie pomyślane!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu w którym wygrać można prześliczne MIĘTOWE VANSY :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello. Świenie pasują te leginsy (też chcę takie, rewelka!) do koszuli, uwielbiam taki styl. Wiesz co masz sporo racji, ale wg mnie jest też tak, ze jak blog robi się popularniejszy jego autorka nie jest w stanie odpowiedzieć na każde pytanie, komentarz, no chyba że a)nie pracuje b)nie uczy się c)nie ma męża/dzieci , wiesz brak czasu jednak robi swoje. Ale poza tym podpisuję się pod tym co napisałaś:) Buziaki złocista:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Ci za miłe słowa :)
    Możliwe, że przez obróbkę mój kolor trochę się zmienił, ale ogólnie mam bardzo ciemno brązowe włosy.

    OdpowiedzUsuń
  19. ten plecak jest genialny!:) swietnie ozywia cala stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham plecak Twój ! ;) Ogólnie zestaw cudowny ;]
    Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. zgadzam się z tym, co piszesz o zachowaniu blogerek!
    fajna czapka ;p


    www.circlemotel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie też wkurzają te słynne blogerki, które myślą, że są nie wiadomo kim.
    Śliczny outfit *.*


    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Do plecaków się nie przekonam, ale reszta stroju bardzo mi się podoba :))

    Pozdrawiam serdecznie!

    http://dorothyswardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. trafiłam tu z forum na MP i muszę przyznać, że przejrzałam odpowiednią ilość postów i stwierdzam, że prowadzisz naprawdę ciekawy blog! chętnie będę zaglądać tu częściej.
    mam nadzieję, że mój spodoba Ci się też i go zaobserwujesz ;) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawa stylizacja ;-)Zestaw robi wrażenie ;-)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie na jesienny konkurs ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam sie z Toba co do "popularnych" blogerek,..Nie warto zabiegac o zainteresowanie kogos, kto swoich czytelnikow traktuje tylko i wylacznie jako napedzaczy statystk. Smutne to ale prawdziwe. Ale na szczescie jest tez wiele ciekawch blogow, ktorych wlascicelki sa sympatycznymi osobami i powaznie traktuja swoich czytelnikow.
    Fajny, prosty zestaw, czapeczka dodaje charakteru. Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  27. amazing photos!

    follow aech other??
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny zestaw,plecak jest cudny :)
    +obserwuję;d

    OdpowiedzUsuń