12.10.12

inspirations: autumn

Po brutalnej pobudce przy znienawidzonym dźwięku budzika, wyglądam przez okno. Nie podoba mi się to co widzę. Szare niebo, łysiejące drzewa, popękane chodniki. Mam ochotę jak najdłużej zostać pod cieplutką kołdrą. Jednak nawoływania mamy przywołują mnie do porządku. Przy śniadaniu przeglądam zdjęcia z wakacji. Niemal czuję ciepły piasek pod stopami. W tym roku wyjątkowo szybko dopadła mnie nostalgia za latem.
           Dzisiejszy post będzie się trochę różnił od pozostałych. Wkleiłam tutaj zdjęcia, którymi można zainspirować się do noszenia czterech wiodących (moim zdaniem) trendów tej jesieni. Miłego oglądania! 

BURGUND (osobiście wolę nazwę
KOLOR CZERWONEGO WINA)








MILITARY STYLE











KALOSZE









ĆWIEKI








żródło: google.com, pinger.pl



30 komentarzy:

  1. Kalosze i ćwieki <3 dla mnie coś pięknego :D hehe:) dodałam do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. very inspiring post

    love your blog.
    may you want to follow each other?
    i will definetly follow you back
    my blog:

    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie uświadomiłam sobie, że jestem podatna na obecne inspiracje, bo uwielbiam wszystko co zaprezentowałaś- burgund, military, kalosze.... no i te boskie ćwieki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna selekcja <3

    Tez tesknie za latem! Ale nastepne juz za rok ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne insiracje;)

    zapraszam do mnie na KONKURS;):) Jesli masz ochote;):)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia! Najbardziej podoba mi się pierwsze, mogłabym się tak ubrać od stóp do głów! Cały strój mi się podoba :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    http://dorothyswardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ćwieki to ja widzę teraz wszędzie, zagościły i królują:)))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje! :D
    Przede wszystkim ćwieki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dużo cudnych rzeczy :) chciałabym zrobić pstryk palcami i mieć je w szafie :) szkoda że tak się nie da

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne inspiracje, nie aż tak wymyślne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuje za super mily komentarz! :* :-)))

    Jesli chodzi o wlosy, to mysle, ze sa w calkiem niezlej kondycji - jak na taka dlugosc. Koncowki sie nie rozdwajaja (a w zasadzie ich nie podcinam), wlosy sa miekkie. Ale tez bardzo na nie uwazam - nigdy nie uzywalam prostownicy ani lokowki, suszarka susze je tylko w okresie jesienno/zimowym (bo jak sa wilgotne to sie przeziebiam) i to po uprzedniej kilkukrotnej zmianie recznika, zeby jak najwiecej wody z nich "odcisnac"... Nigdy nie uzywalam tez zadnych produktow do stylizacji, pianek, zelu czy lakieru, zeby ich nie przesuszyc.

    Czyli daje im zyc wlasnym zyciem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ćwieków nie lubię. Reszta spoko :) Zapraszam do projektu i dziękuję za komentarz:*

    OdpowiedzUsuń
  13. great post that you have! love it! <3 what do you think about following each other? :)

    much love,
    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęcia dobierasz, lubię taką estetykę; dodałam blog do obserwowanych i liczę na wzajemność :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Z obecnie panujących trendów do gustu przypadły mi jedynie ćwieki i burgundowy kolor, ale co za dużo to nie zdrowo niektórzy modę ćwieków traktują za przesadnie:)
    Jeszcze nie wiem kim będę po studiach zapewne jakąś urzędniczką bądź księgową to zależy od tego gdzie zamieszam w przyszłości;) Być może zrobię jeszcze jakieś uzupełniające studia pedagogiczne choć nie widzę się w roli nauczycielki i myślę że jako księgowa miałabym dużo większe perspektywy:) Tak czy inaczej jest duże zapotrzebowanie na osoby po takim wykształceniu;)
    Co do mojej wagi nie schudłam, choć próbowałam zrzucić z kilogram po powrocie do kraju:)

    OdpowiedzUsuń
  16. kolor czerwonego wina jest mrau! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś na Facebook'u? Jesli tak, to dodaj http://www.facebook.com/BoRodzicWie i wklej linka do swojego bloga;) Naszym czytelnikom na pewno sie spodoba;) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Blog już na pierwszy rzut oka wydaje się bardzo dopracowany . Widać ,że lubisz 'blogować' .

    Zapraszam - http://jessa-jessica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog , naprawdę ! ;) Śliczny ten komplet ze zdjęcia < spodenki rajstopy , sweterk ) <33
    tynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham jesień za kalosze! A moje kalosze kochają jesień ;)
    Ps. brawo za opis! Najpierw burberry, potem chłopak ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ćwieki przede wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Inspiracje są cudne <3

    ZAPRASZAM NA KONKURS - DO WYGRANIA DOWOLNA RZECZ ZE SKLEPU PRESKA, szczegóły:
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=540364419324163&set=a.481095115251094.129308.476534652373807&type=1&theater&notif_t=photo_comment

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękne inspirację,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. no no heheh to tak jak z miętą - poczciwy seledynek a tu bordo :)ale kurtałaka jest boska i moje kochane ćwieki one wyjdą z mody a ja je bede nadal kochać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ahh..styli miloitarny, ćwieki..uwielbiam:) do kaloszy jakoś nie mogę się przekonać;p

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne inspiracje,k pierwsza stylizacja oraz płaszcz z ćwiekami najbardziej mi się spodobały !! :>

    OdpowiedzUsuń