3.10.12

to the finish

Ja, mnie, mój,moje. Podobnie jak w "Liście do ludożerców" Różewicza, ile razy słyszeliśmy zdanie zaczynające się właśnie od podobnego zaimka? Czytałam kiedyś o jakimś doświadczeniu, według którego 80% myśli przeciętnego człowieka dotyczy swojej osoby. Pierwszą moją myślą po przeczytaniu tego, było, że statystyki są zawyżone. To chyba niemożliwe, żeby w tych dwudziestu procentach mieściły się wszystkie inne aspekty życia oraz przede wszystkim inne osoby. W tym momencie zastanawiam się, kiedy ostatnio zrobiłam coś dla kogoś bezinteresownie zwyczajnie z ludzkiej życzliwości. (Chociaż może nie tak zwyczajnie? Z pojęciem "życzliwość" spotykam się coraz rzadziej,niestety). Zastanawiam się dłuższą chwilę. Hm, może jakieś 3 dni temu? 
           Trochę przykro, kiedy uświadomię sobie, że zdecydowana większość osób myśli głównie o sobie i działa dla własnej wygody. Przykro też dlatego, że mam świadomość, iż jeśli naprawdę kiedyś będę potrzebować pomocy, będę mogła liczyć tylko na siebie. W trudnych momentach kończą się rzekome, szumnie nazwane "przyjaźnie". Szkoda, że tak wielu z nas to przede wszystkim egoiści, dopiero potem ludzie.





Chociaż sportowych rzeczy często nie noszę, to jednak przyznam im, są bardzo wygodne. Warto raz na jakiś czas wskoczyć w dres i poćwiczyć, żeby nie wyjść w formy po lecie, albo lepiej, zachować ją przez całą zimę. :)


pics by Dominique

t-shirt - Carry
blouse, shoes - adidas
pants - reporter
backpack - vintage

42 komentarze:

  1. ja uwielbiam czasem wskoczyć właśnie w jakieś sportowe buty i dużą bluzę ,najwygodniej:)
    ostatnie zdjęcie bardzo fajnie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw :) super połączenie koloru plecaka z kolorem bluzy :)
    a co do notki , to niestety prawda.

    OdpowiedzUsuń
  3. sportowy styl to zdecydowanie nie moj klimat:)
    fajne jest to co napisalas...madre i rzeczowe...podoba mi sie :)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny "filtr" na zdjeciach, nadaje im super klimat!

    A przyjaznie przewaznie koncza sie z pierwszym powaznym problemem ;-) jakos gdy wszystko idzie dobrze, ludzi wokol pelno, a gdy idzie juz troche gorzej to nagle pustka... ale tak bylo, jest i bedzie!

    OdpowiedzUsuń
  5. no niestety, w takich czasach zyjemy, ze kazdy mysli tyko o tym, zeby jemu bylo dobrze, nie liczac sie z tym, ze przy tym mozna krzywdzic innych. a co dopiero mowic o bezinteresownej pomocy. rzadkosc.
    a Ty wygladasz swietnie, obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  6. na sportowo nie do konca po mojemu, ale swietnie dobralas kolorki
    pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. egoista na egoiście, wszyscy najmądrzejsi. przykre to jest bardzo, niestety.
    ale wyglądasz pieknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze gadasz, polać Ci!

    no a co do stylizacji - na plus!

    OdpowiedzUsuń
  9. niestety jest coraz więcej takich ludzi, nikt nie ma dzisiaj czasu na to żeby zrobić cos dla kogos i to jest smutne :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie to cała jakaś pesymistyczna jestem ostatnio. Dziękuje za odwiedziny :)

    Uwielbiam te bluzy adidasa. Są bardzo praktyczne! Śliczny plecaczek.
    A co do słów które napisałaś to w stu procentach się zgadzam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Potop ?! Uwielbiam książki ale ta pewnie była trudna do przeczytania ;/
    Dlaczego on się tak rozpisał ?;P

    Dziękuję za komentarz, a plecak to masz mega. Nie dość że kolor to jeszcze pokochany przeze mnie fason.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze powiedziane ;) wydaje mi się, że teraz po prostu nastały takie czasy, że każdy chce dla siebie jak najwięcej i jak najlepiej, często nie patrząc na innych. A może po prostu taka kolej rzeczy, jesteśmy coraz starsze i coraz to nowsze sytuacje/zachowania nas spotykają, sama nie wiem jak do tego podejść.

    zdjęcia jak zwykle śliczne :) a plecaczek <3

    OdpowiedzUsuń
  13. oJ DOKŁADNIE.. NIE ŁATWO. :<

    świetny kontrast :D
    Podoba mi się ;)

    Dziękuję za komentarzyk ;*
    http://shutup-and-takemymoney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wpis super, i to racja w 21 wieku większość dba o samego siebie :) Egoiści. Ale cóż, życie. Nawet gdybyśmy bardzo chciały nie zmienimy całego świata...
    Super ubiór, sportowy styl :D
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń


  15. zapraszam do mnie na konkurs! ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też czasem lubię wskoczyć w dres !! :) Świetna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. to co napisałaś w notce o przyjaźni- jakbyś mi z ust wyjęła ,akurat pasuje mi na dzisiejszy dzień :)
    racja;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ostatnie zdjęcie najlepsze ;D. bluza fajna, sama mam taką tylko że zieloną i polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Awesome!!! Love the back pack!

    Ps. Let us know if you would like to follow each other

    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze zdjęcie - jak rasowa modelka! Przykre to , ale chyba ludzkość ma ten egoizm wpisany w geny, rzeczywiście - przygnębiające statystyki! Ale nie traćmy wiary w te dwadzieścia procent! Z nimi też mozna dużo zdziałać! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawe jaka jest prawda z tymi statystykami... ja często robię jakieś drobne rzeczy dla innych... chwila uprzejmości naprawdę może poprawic nam humor i osobie, której pomagamy pozwolic uwierzyc w drugiego czlowieka... to nas nic nie kosztuje :)

    fajny, sportowy zestawik

    p.s
    czy Ty masz nazwisko Barańska?

    OdpowiedzUsuń
  22. look sportowo i ciekawie :D

    obserwujemy? ^^
    ja zapraszam na 2 konkursy u mnie na blogu ! :D
    http://hahoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful Autumn photos! Love your sport outfit, cool combination of colors! You have an amazing hair, It looks so well-cared and smooth, and it falls so elegantly! Thank you so much for stopping by, hope you have a great day full of smiles<3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawy wpis! fotki super, zwłaszcza pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  25. W naszym społeczeństwie niestety tak jest :( Świetna sportowa stylizacja :)

    http://drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, obłędny plecak!
    Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. tak poza tym- dodałam do obserwowanych i również zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. pytam o nazwisko bo.... mam takie samo :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Perfekcyjnie wyglądasz ! Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam ten model bluzy :D
    zapraszam do mnie
    www.2fashiondaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. fantastyczny plecak :D
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. plecak! to na prawdę cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne zdjęcia, genialny plecak! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. rewelacyjnie wyglądasz!!!!
    bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję, mam nadzieję, że Ty też będziesz ;);*

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Ojej miałam kiedyś taki plecaczek z Francji ! Ale niestety wylądował w kontenerze PCK ;/
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń