5.11.12

autumn elegance

Coraz niższy słupek rtęci na termometrze powoduje u mnie nostalgię za ciepłym latem oraz apatię. Najchętniej spędzałabym popołudnia w fotelu w wełnianym swetrze i kubkiem kakao w ręce. Nie znalazłam jeszcze patentu na rutynę i jesienną chandrę. A Wy jak spędzacie dłużące się wieczory?
Widziałam lookbook Reserved na sezon jesień/zima 2012/2013 i muszę przyznać, że jestem zaskoczona.Kilka ostatnich kolekcji naszej rodzimej marki nie zrobiło na mnie pozytywnych wrażeń.Jednak postanowiłam już wkrótce powiększyć szafę o kilka nowych zimowych nabytków właśnie z Reserved.Ich lookbook mnie zainspirował, więc spodziewajcie się czegoś oryginalnego już wkrótce! :)






Swego czasu Weronika pisała o tym, że kolor różowy wcale nie musi być infantylny i przesłodzony, jak to się utarło w przekonaniach. Róż kojarzony jest z kobiecością, dodaje uroku i odmładza, dlatego dziwię się,że tak mało kobiet decyduje się na noszenie go. Dla osób, które nie czuję się w nim dobrze - polecam pastelowe odcienie tego koloru. Zobaczcie więc róż w moim wydaniu. :)




pics by Dominique

jacket - pull&bear
blouse - estelle
skirt - tally wejil 
clutch - h&m
necklace - mohito
schoes - centro

43 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz!
    Masz cudowne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko noszę róż, ale nie jestem uprzedzona do tego koloru. Pasuje Ci:)
    Buty rzeczywiście cudowne:) I spódniczka też - bardzo w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię pastelowy róż, jest delikatny i szczególnie miło komponuje się z szarym :)
    Tak sobie patrzę i patrzę na Ciebie w tym zestawie i... nie mam się do czego przyczepić ;). A już tak na poważnie, bardzo mi się podoba całość, łącznie z kopertówką, choć nie jestem fanką takich wzorów, to z przyjemnością mi się na to wszystko patrzy :))
    Za rzeczami z Reserved nie przepadam, wg. mnie są strasznie słabe gatunkowo. Ale przyznaję, że ich jesienno-zimowa kolekcja mile mnie zaskoczyła, więc może się również skuszę i dokonam zakupu ;).
    na temat apatii i chandry się nie wypowiem, bo u mnie to codzienność -depresję i zmułę mam cały rok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci w takich delikatnych, pudrowych barwach! Buciki robią wrażenie jeszcze nie raz będziemy się nimi zachwycać!
    ;)

    Pozdrawiam i zapraszam na zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kopertówka i ciekawe zdjęcia :)

    pozdrawiam

    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing shoes!!! Pretty outfit, dear!

    xxx

    Tatiana

    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne oryginalne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ma za co i ja również dziękuję za odwiedzanie mojego :) staram się zawsze wchodzić na obserwowane przeze mnie blogi i każdą notkę przeczytać ,bo strasznie mnie osłabia jak ktoś pisze komentarz nie czytając notki, mija się to z celem zupelnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Roz to bardzo niedoceniany kolor! Szczegolnie blondynkom jak Ty pasuje swietnie :-) A ja tym mniej odwaznym polecam przewaznie jego przydymiona wersje - cos miedzy rozem a szaroscia...

    Moje pytanie moze glupio zabrzmi, ale jak jest z jakoscia ubran Reserved? Nic z ich marki nigdy nie mialam, a czasami widze w necie ciuchy, ktore az prosza sie o zakup ;-)

    Buzka :*

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki ;p
    no narazie w tym roku planuje jescze rozowo fioletowo niebiezkie a w przyszlym jkak juz troche mi wlosy podrosna te na gorze dredy :d mam nadzieje, ze sie uda :D :D

    moj sposob jest taki, herbata + zamulona muzyka i tyle ;p

    chcialabym miec takie dlugie wlosy juuuuz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na włosy!
    Ale szkoda że nie widać prawdziwych kolorów na zdjęciu ;) Moim zdaniem byłoby ciekawiej!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuje! A, takie wpadki jakosciowe od czasu do czasu sa do wybaczenia. A jesli piszesz, ze warto zwrocic uwage na ich dodatki, to na pewno nastepnym razem tak zrobie, bo butow czy torebek nigdy za wiele! Ciesze sie, ze jakosc jest ok, bo z Zara, o ktorej wspomnialas, bywa roznie - dlatego tam nie kupuje...

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka śliczna blondyneczka z Ciebie :*

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz długie włosy ;o
    Śliczne buty ;)
    Jaka tam dieta ^^ babeczki pokonują jesienną chandrę i w kuchni ładnie pachnie wypiekami ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. a jaki prawdziwy przy okazji, niestety ;p
    spróbuj,może tym razem wyjdą, będę trzymać kciuki ;)
    poza tym, jeśli byś chciała, to robię czasem na zamówienie takie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  16. Jasne,kupiłam sukienkę. Akurat ona urzekła mnie kolorem i krojem chociaż podczas zabawy dekolt był "zbyt wyeksponowany" ale wystarczą drobne poprawki i będzie idealna :D
    Cudowny żakiet!Potrzebuję takiego w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki :) Ty na pewno też znajdziesz buty na ten sezon :)

    ps. śliczna spódnica i te obcasy butów

    OdpowiedzUsuń
  18. Ceny nie są za niskie fakt, ale wydaje mi się że jest to spowodowane świetnej jakości materiałami i ręcznym wykonywaniem torebek;) Po za tym wychodzę z założenia, że lepiej mieć jedno świetną torebkę która posłuży mi długo niż 20 na jeden sezon, jak to miało do niedawna miejsce :D Pozdrawiam ;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny nagłówek :D Obserwuję i liczę na to samo

    OdpowiedzUsuń
  20. sliczna kopertówka i jak pasuja te obcasiki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nominowałam twojego bloga do pewnej akcji,zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna kopertówka oraz\ buty ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. myślę, że można nagiąć trochę zasady. tak,ja też się cieszę , ze tak się stało mimo że troszkę było to przykre to ty znalazłam się idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. You look so elegant and classy! I love your shoes!
    I´m your new follower, would love if you visit my blog :)
    xx

    http://undisclozetdesires.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  25. Przecudowny outfit, wyglądasz przepięknie i uroczo! CUDNE BUTY! A tak na marginesie: nasza marka serwuje oryginalną i wspaniałą porcję ubrań DIY, zapraszamy *https://www.facebook.com/DraculaSisters*. Każdy znajdzie coś dla siebie!

    OdpowiedzUsuń
  26. podoba mi się, oprócz kopertówki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zaprosiłam Cię do akcji, mam nadzieję, że weźmiesz w niej udział. Zajrzyj do mojego najnowszego posta. : )

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo, bardzo ładnie !! Świetne połączenie ! Dzięki za odwiedziny :)

    Strasznie mi się spodobał twój blog, więc zostanę tu na dłużej-dodaje do obserwowanych. Jak Ci się u mnie też spodoba to wiesz co robić ; )))

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne zdjęcia i cudne buty *_*

    OdpowiedzUsuń
  30. Fine and delicate details of style!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wedle Twojego życzenia wracam do działania;) Zapraszam do częstszych odwiedzin:)
    lubię buciki<3

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeja ale te fotki mają świetny klimat! <3 A co do różu to ... róż i już! Ślicznie wyglądasz! Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  33. ja nie jestem przekonana do różu ,ale Ty bardzo dobrze w nim wyglądasz;) Jesień niestety ma to do siebie ,że zabiera sporo energii;(

    OdpowiedzUsuń
  34. szkoda, że nie ma lepszej jakości zdjęc, żebyśmy widzieli detale (ale rozumiem, że w takim otoczeniu o takiej porze dnia aparaty nie dają rady) natomiast stylizacja wydaje mi sie bardzo trafiona, delikarne kolory bardoz do Ciebie pasują. Wyglądasz tak dziewczęco :)

    Ściskam,
    miłej niedzieli - Lona

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystko jest dobrze, tylko nie podobają mi się te Twoje pozaciągane rajstopy. Zwracaj uwagę na takie szczegóły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna spódnica :)
    Obserwuję i zapraszam również!

    Pozdrawiam, Mirela z
    mysimplecity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń