29.11.12

pink 4ever

Nie wyobrażam sobie jesieni lub zimy bez ciepłego swetra. Wkładany przez głowę, kolorowy z ciekawym nadrukiem, zdobieniem lub stylem plecenia jest jedną z moich ulubionych części garderoby. W dzisiejszym poście prezentuję Wam sweter o ciekawej fakturze, w trzech kolorach różu. Może ktoś będzie zdziwiony/zawiedziony, że w okresie, kiedy na sklepowych wieszakach królują burgundy, butelkowa zieleń, moro  i czerń, ja stawiam na róż. Już kiedyś pisałam o tym, że ten kolor ma cudowne właściwości dodające uroku każdej kobiecie. Pora roku jaką mamy z pewnością kojarzy się z monochromatycznymi barwami.. Ja jednak nie wyobrażam sobie, żebym miała ubierać się w czerń. A moim nowym pragnieniem jest posiadanie tęczowej koszuli. :) Każdej dziewczynie, która podobnie jak ja (od niedawna) lubi nosić krótkie spodenki polecam na jesień rajstopy. To sprawdzony sposób,żeby nie marznąć i oczywiście wyglądać przyzwoicie w coraz chłodniejsze dni. W najbliższym czasie mam zamiar powiększyć swoją bieliźniarkę o dwie, upatrzone pary. 
Na koniec chciałabym zapytać, co myślicie o wzorzystych legginsach?



















pics by Dominique


sweater - second - hand
shorts - new look
bracelet - vintage
sneakers - converse

33 komentarze:

  1. Szorty i rajstopy (jesienią najlepiej te najgrubsze) zawsze wyglądają super :) A wzorzyste legginsy? Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny sweterek !! <3
    fajny dziewczęcy outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny masz ten sweterek! :)
    Zapraszam Cię do mnie na konkurs, do wygrania dowolna para bucików!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podejmowałam się jeszcze fotografowania ludzi i jakoś mi do tego nie spieszno. Teraz tylko zbieram fundusze na stałke, wtedy się zdecyduje :D / obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie, ładnie ! ;)
    ogólnie podoba mi się tutaj, ładny nagłówek :D
    pozdrawiam i zapraszam na alexislands.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny sweterek, choć nie podoba mi się połączenie z różowego z czerwonym ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kiedyś miałam takie rajstopy , śliczne są :) Co myślę o wzorzystych legginsach? Mnie osobiście jakoś nie zachwycają, chociaż można je ubrać w ciekawy sposób i wtedy wygląda to jak najbardziej ok.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog, masz super styl ;)
    obserwujemy ? :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wyglądasz. A wzorzyste legginsy jak najbardziej ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio jestem wielka fanka ciepłych swetrów. Uwielbiam je. Twój sweter jest ładny , jednak ja nie jestem wielka zwolenniczka różu ;)
    wzorzyste legginsy średnio mi się podobają , ale chciałabym mieć w szafie legginsy w norweskie wzory.

    OdpowiedzUsuń
  11. ale super sweter upolowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki :*
    ogromnie podobają mi się Twoje rajstopy :)

    PS. u mnie na blogu urodzinowy konkurs, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozytywne myślenie przede wszystkim. Narzekanie na siebie i otoczenie tylko psuje humor, niekoniecznie naszej osobie, choć jej również, ale przede wszystkim osobom, które nas otaczają. Więc dobrze jest cieszyć się życiem! I kreatywność jest naprawdę wielkim plusem! Miło się patrzy na takie rzeczy zrobione przez inne osoby! I od razu wraca wiara w młode pokolenie, którego przedstawicielem jestem i ja ;) Sweterki są kochane! Teraz na zimę nie uznaję innych ubrań. I może i dobrze, że nie podążasz ślepo za modą na kolory. Nie wyobrażam sobie świata, gdzie co sezon wszyscy ubieraliby się w te same kolory. Mam na przykład pomarańczowy płaszcz z tamtego roku i chodzę w nim i w tym roku! I nie planuję zakupu nowego płaszcza w "modnym" odcieniu. Dla mnie to jest strata pieniędzy.
    Wzorzyste legginsy są fajne, ale też nie można ich ze wszystkim łączyć! Przykładowo ja nie mam swoich "wzorzystych legginsów", ponieważ doskonale zdaję sobie sprawę, że nie mam do nich sylwetki. Więc na siłę nie będę się ubierała w coś, co wiem, że mi nie będzie pasowało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro Ci się podobają, to je kupuj! Co się będziesz publiką przejmowała. Jeszcze się okaże, że te 3 kg wzięłaś z kosmosu i w swoich wzorzystych legginsach wyglądasz znakomicie. Grunt żeby było ciepło!
      Sos boloński wyszedł mi bardzo dobry. Czuć prawdziwe pomidorki i ten smak nie jest taki stępiony jak w sosach ze słoików i myślę, że jest to duży plus, choć następnym razem spróbuję dodać ze trzy - cztery łyżki cukru. Ale poza tym jest gęsty i mniam! Film polecam (jeżu, chyba setny raz to powtarzam :D). A moduł, cóż, jest to co jak co ale praca zaliczeniowa ze Struktur wizualnych. Ale powiem Ci, że jak się wdrożyłam w pracę nad nim to już poszło ^^

      Usuń
  14. Różowy zdecydowanie nie jest lubianym przeze Mnie kolorem;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ! ;)
    Cudowna!
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. w sumie to samo nie wiem jak to ma wyglądać;p
    ściągnęlam sobie kilka obrazkówi chcialam je jakoś wcisnąc w nowy naglówek razem z nową nazwą i jakieś wizji to ja poprostu nie mam;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna stylizacja, dziekuje za komentarz, obserwuje i licze na rewanz zapraszam do mnie: justynasinspirations.blogspot.com pozdrawiam i zycze powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie lubię zbytnio różowego, ale ten sweterek od razu mnie urzekł *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello, congratulations on your blog!
    If you can visit this blog:
    http://morgannascimento.blogspot.com.br/
    Thank you for your attention

    OdpowiedzUsuń
  20. Sweterek jest przedni :) Pięknie połączony z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale pięknie wyglądasz w tym sweterku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sweterek bardzo ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak na SH - super sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo podoba mi się Twój sweterek :))

    OdpowiedzUsuń