11.11.12

rivets DIY

Kiedy jestem pytana o inspiracje, często zapominam, jak wielu dostarczają mi strony,blogi opatrzone etykietką DIY. I chociaż nie lubię komercji, to cieszę się, że Do It Yourself stało się takie popularne. Wymaga od nas pomysłowości i pracy, żeby uzyskać zadowalający efekt. Dzięki DIY możemy stworzyć coś oryginalnego, co jest przeznaczone tylko i wyłącznie dla nas. Dlatego w dzisiejszym poście macie okazję zobaczyć moje ostatnie DIY. 






                                                                       +





                                                                             =



Nabicie kilku ćwieków to dobry pomysł, żeby urozmaicić zwyczajne, białe trampki. :) 

Zostałam nominowana przez Magdę i Little hapiness do zabawy Liebster Award.

                                         
W związku z tym odpowiem na zadane pytania. Dziękuję za zaufanie, dziewczyny! 

Pytania Magdy:

1.Kim chciałabyś być w drugim wcieleniu?
Nie jestem wyznawczynią hinduizmu, nie wierzę w drugie wcielenie. Ale kiedyś żałowałam, że czas mojej młodości nie przypada na lata 20. we Francji lub oldschool, lata 80. w Nowym Jorku.
2.Za co cenisz inne blogi?
Przede wszystkim za coraz bardziej zanikaną oryginalność i unikatowość. Pomysł na siebie to klucz do sukcesu.
3.Co zawsze chciałaś zrobić, ale nigdy nie zrobiłaś? 
Odbyć podróż po świecie śladami bohaterów z moich ulubionych książek. Wszystko jeszcze przede mną :)
4.Co Cię najbardziej uspokaja?
Silne ramię bliskiej osoby jest najlepszym lekiem na wszelkiego rodzaju lęki.
5.Kino czy teatr?
Zdecydowanie zbyt rzadko mam okazję bywać w teatrze, ale lubię obie formy rozrywki.
6.Czy przywiązujesz dużą wagę do swojego wyglądu?
Muszę tak z tego wybrnąć, żebym nie została nazwana próżną ;P Myślę,że tak. Każdy, niezależnie od płci dobrze się czuję, kiedy ładnie wygląda.Zadbany wygląd jest naszą wizytówką.
7.Gdzie najchętniej znalazłabyś się w tej chwili?
Jest mi dobrze tutaj, gdzie jestem.
8.Aktywny wypoczynek czy błogie lenistwo?
Zdecydowanie aktywny wypoczynek! Leniuchowanie też jest fajne, owszem ale tylko na krótką metę.
9.Czym dla ciebie jest miłość?
Niezależnie czy odwzajemniona czy nieszczęśliwa, jest najpiękniejszym uczuciem, jakie może spotkać człowieka.Szkoda jednak, że często niedocenianym.
10.Czy jesteś ambitna?
Jestem ambitna, może tylko czasem za szybko się poddaję.
11.Co jest dla Ciebie priorytetem w życiu?
To niech pozostanie moją słodką tajemnicą.

Pytania Little Happiness:

1.Jakie są Twoje sposoby na poprawę humoru?
Czekolada i sport.
2.Co sprawiło, że wpadłaś na pomysł założenia bloga?
Blogowanie nie jest dla mnie nowością, pierwszy internetowy pamiętnik założyłam w wieku 11 lat. Żałuję jedynie, że tak długo zwlekałam z rozpoczęciem pisania tego, obecnego bloga.
3.Uważasz się za osobę asertywną?
Jak najbardziej.
4.Co ci się najbardziej w tobie podoba?
To pytanie wymaga dłuższego namysłu. Chyba optymizm i wiara w siebie.
5.Jaki jest twój ulubiony kosmetyk?
Bezkonkurencyjnie, balsam do ciała.
6.Masz jakąś ulubioną książkę?
Oczywiście, trylogia "Cukiernia pod Amorem" polskiej autorki Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk, "Tylko razem z córką" , lubię też kryminały Johna Grishama. 
7.Określiłabyś swój tryb życia jako zdrowy?
Jeśli miałabym to zrobić jednym słowem: umiarkowanie.
8.Co twoim zdaniem powinien posiadać idealny blog?
Jak już odpowiadałam na pytanie Magdy, przede wszystkim pomysł na siebie.
9.Gdyby dzisiaj miałby być koniec świata, co chciałabyś zrobić jako ostatnią rzecz?
To bez znaczenia, ostatnią rzeczą i tak byłaby śmierć.
10.Gdzie wolałabyś mieszkać - w dużym mieście czy na wsi?
Wieś jest dobra tylko latem, gdzie można odpocząć na łonie natury.Jednak mimo wszystko, wolałabym miasto.
11.Jaki kraj chciałabyś odwiedzić?
Moim marzeniem jest zwiedzić cały świat, nie chcę się ograniczać do jednego kraju. :)

24 komentarze:

  1. dzięki z odpowiedzi :)
    trampki wyszły bardzo fajnie, widziałam też parę razy torebki właśnie robione w ten sposób przez dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great result. I love pimpig up my clothes with rivets too!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trampki wyszly swietnie :-)))

    PS: dostalas maila ode mnie z odpowiedzia odnosnie sprzetu i obrobki? wyslalam na adres ktory masz na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To o śmierci takie głębokie:) fajne odpowiedzi, też mi czekolada poprawia nastrój ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię diy. podoba mi się dodawanie ćwieków jednak w innym wydaniu to akurat nie przypadło mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pomysłowo !
    Ja niestety nie mogę znaleźć u mnie w mieście ćwieków:*
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. także nie znalazłam, polecam kupować na Allegro :)

      Usuń
  7. Kocham takie zabawy, bo jak zawsze powtarzam, pozwala lepiej poznać czytelnikowi autora bloga ;) Mój sposób na wieczory - odpowiadanie na komentarze, może być jakaś dobra książka koniecznie z kawą w duecie, bo jednak wieczór człowiekowi chce się spać, ewentualnie zabawa ze zwierzakiem i rozmowa z bliską osobą.
    Róż jest mało popularny, ponieważ głównie kojarzy nam się ze słodkimi nastolatkami bądź pannami w panterkę spalonymi w solarium i z blond tlenionymi włosami. Ot, taka zła łatka tego koloru. Dlatego dobrze, że ktoś wymyślił jego pudrową odmianę. A co do DIY, to kapitalny sposób, bo tak jak słusznie zauważyłaś, zmusza nas do kreatywności, a tego w dzisiejszym społeczeństwie coraz mniej. W końcu sklepy robią to za nas.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny pomysł na buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. hmmm, nie wiem czy nie lepiej wyglądały by na czarnych butach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe, na pewno warto spróbować :>

      Usuń
  10. looks really good!great job!
    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam bardzo duży sentyment do DIY`s. Niezależnie od tego, czy są nieskomplikowane, czy wymagają dużego nakładu czasu i pracy. Ważne, że ktoś jest kreatywny i nie idzie na łatwiznę- przecież można pójść do sklepu czy krawcowej i mieć gotowca. Oprócz tego, świadczy to o tym, że moda jest naszą pasją, bo lubimy bawić się nią i eksperymentować. Twój pomysł jest ciekawy i nadaje zwykłym trampkom charakteru i wpisuje się w trendy sezonu ;)
    Co do Twoich odpowiedzi, widzę dużą zbieżność Naszych charakterów ;) W kilku miejscach przewijała się pasja do sportu- właśnie lecę na siłownię ;)

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    P.S. Dzięki za miłe słowa ;) Również obserwuję ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że tak szybko napisałaś :) Och... "oswajanie się" jest bardzo trudne i wymaga poczucia pełnej odpowiedzialności, której ludzie się tak boją...
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Butki wyszły bardzo fajnie, ze zwykłych uczyniłaś je niezwykłymi, nabrały duszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow ciekawie to zrobiłaś :d też mam takie butki tylko czarne ale nie pomyślałam o tym żeby je ozdobić :D

    OdpowiedzUsuń
  15. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. The rivets shoes are so pretty, love this DIY !

    If you want let's follow each other on google, Bloglovin and Facebook page ;)
    Fashion and Cookies
    Fashion and Cookies on Facebook
    Follow me on Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za komentarz. Dokładnie to samo zawsze powtarzam. I miło poznać Konsultantkę ^^ A RPGi jak najbardziej polecam. Na przykład The Elder Scrolls, Gothic, czy właśnie MMORGa World of Warcraft ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. czekolada jest dobra na wszystko :)
    lubię takie przeróbki

    OdpowiedzUsuń
  19. Może coś nowego?

    OdpowiedzUsuń