26.12.12

winter paradise

Święta, święta i po świętach. Jedyne, co nam zostanie to stos naczyń do mycia i kilka centymetrów w obwodzie więcej - tak można przedstawić myślenie osób, dla których Boże Narodzenie nie jest szczególnym wydarzeniem, lecz po prostu przerwą od pracy. Ja się cieszę, że miałam okazję spędzić czas z bliskimi, że był to czas radości. :) 
Nie tak dawno pisałam, że w planach mam sesję trochę inną, niż ostatnie. Już się ona odbyła, poniżej możecie podziwiać efekty, ciąg dalszy w kolejnych postach. Długo mnie tutaj nie było, tęskniliście? ;D







photos by Karolina Meller

jacket - house
dress - second-hand
sweater - primark
cap - reserved 
gloves - kappAhl
boots - centro
bracelet - nn

25 komentarzy:

  1. na pewno nie oszukują :) ja mam ta spódniczkę zauważ ze na niektóre rzeczy sie czeka sporo bo ja zostałam uprzedzona o tym gdyż sklep dopiero startuje i sie rozkręca wiec towar zamawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnie zdjęcie jest cudowne <3

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. TESKILISMY!!!

    Piekny zestaw i zdjecia, a Twoje wlosy...!!! Bajka :-))))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny sweterek ;)

    http://comeasyouare-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uroczy zestaw ! ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i Zapraszam

    proszę polub moją stronę na Facebooku lub /udostępnij.
    Będę wdzięczna :
    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdjęcie najlepsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie z prószącym śniegiem jest super! :)) Przyjeżdżaj do nas, do Białegostoku, będziesz miała gdzie spać. Nie żartuję! :)) U nas jest pięknie i na pewno poczęstuję Cię regionalnymi potrawami :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za komentarz!
    Bardzo fajny strój, ja może wybrałabym do niego inne buty, ale poza tym bardzo mi się podoba.

    Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz bajecznie w tej zimowej stylizacji:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietna sesja..:) i stylizacja jaka ladnaa..:D

    OdpowiedzUsuń
  12. PRZECUDNY SWETEREK ! jestes bardzo ladna ;) zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania ;)*

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne zimowe zdjecia, a w dodatku śliczna stylizacja! :)
    Ja też nie przejmuję się kilkoma kilogramami więcej, wierzę, że po nowym roku uda mi się je zrzucić, a naprawde było miło spędzić te kilka dni z bliskimi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pieknie wygladasz;) kolor sweterka jest sliczny;))

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz niesamowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow fajna sesja;) świetnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi sie całość, bardzo! Kożuszek i buty są cudowne! Piękny sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna jesteś, fajne zdj :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak najbardziej pozytywne zestawienie, oczywiście ja również zaczynam obserwować i czekam na newsy :)

    OdpowiedzUsuń