28.1.13

winter elegance

"Człowiek to brzmi dumnie". Dzisiaj już nie jestem taka pewna tych słów rosyjskiego poety. Ta duma ma wynikać nie tylko z wielkich odkryć i dokonań, ale także z powodów bardziej przyziemnych i bliskich nam. Na przykład z tego kim jesteśmy i jak się zachowujemy. Po takim patetycznym wstępie można się spodziewać wielkich przykładów, ale ja odwołam się do czegoś bardziej prozaicznego:
Z szacunku do moich czytelników zawsze staram się napisać w poście coś więcej niż tylko marki sklepów, w których kupiłam ubrania. Zależy mi, żeby nikt o moim blogu nie mógł powiedzieć, że jest to przerost formy nad treścią lub skupisko banerów. Dlatego smuci mnie fakt, gdy pod starannie przygotowany postem (którego napisanie zajmuje sporo czasu), można przeczytać tylko takie komentarze: 

"Świetny blog :)

Ciekawy post. Życzę miłego dnia.



Zapraszam również do mnie :)
I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/xxxxxx/41383xxxxxxx3856 
Za polubienie byłbym ogromnie wdzięczny !"


A wartościowych opinii, odnoszących się do tego, co jest w poście, znajduję tyle, co kot napłakał. Z pewnością żaden bloger nie chcę, żeby traktować jego osobiste miejsce w sieci jak słup ogłoszeniowy. Dlatego opierając się na prostej zasadzie wzajemności: szanujesz mnie=ja szanuję ciebie , pokażmy, że te wszystkie krzywdzące opinie, (że bloger to osoba, której celem jest wypromowanie się na siłę i zdobycie łatwej kasy) , nie mają podstaw. 










pics by Dominique

jacket, tail-coat - house
cap, scarf - reserved
shirt - zara
pants - pieces
heels - deichmann
bracelet - centro
necklace - stradivarius
glasses - allegro


47 komentarzy:

  1. Nie zdziwiłabym się, gdyby i pod tym postem pojawiły się takowe komentarze;p Zjawisko , które ooisujesz jest naprawdę przykre i dobrze nazwałaś je brakiem szacunku. Też miałam zamiar napisać o tym posta, miałam nawet na dysku kilkansście śmiesznych komentarzy skopiowanych z blogów, ale gdzieś mi przepadły;p
    Pozdrawiam, Donna

    OdpowiedzUsuń
  2. A happy new year!:D
    You are incredibly beautiful and you have an especially wonderful fashionstyle:) The green of the coat is very nice!
    Excuse my curious question but I'm interested in the simple. How tall are you and what size you need in tights? Thanks for the answer and have a nice day. Love Ina

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz każdy będzie starał się napisać treściwy komentarz :D a tak poważnie, przykre że niektórzy potrafią napisac tylko "ładnie" i jak tu być miłym i odpowiedzieć na taki komentarz? pozostaje tylko "dziękuję" :DD

    co do stylizacji całościowo bardzo mi się podoba w szczególności połączenie żakietu ze szpilkami :) elegancko i z klasą ! PS: dawno kupiłaś ten żakiet? mogę już zapomnieć o tym że go dorwę w housie, czy są jeszcze jakieś szanse? :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Marto! Zgadzam sie z Toba w zupelnosci. Sama staram sie pokazywac na swoim blogu cos wiecej niz tylko mnie w roli wieszaka i miejsca na reklame, a to wymaga duzego zaangazowania. Jednak siec to ogromna spolecznosc zlozona z roznych jednostek ludzkich i niestety trzeba sie liczyc z tym, ze nie wszyscy docenia nasz trud i wysilek zwiazany z tworzeniem bloga. Sa tacy, ktorzy wedrujac po setkach blogow po prostu ich nie czytaja. Rzucaja okiem na zdjecia i zaznaczaja swoja obecnosc dwoma wyrazami w komentarzu. I to jeszcze moge zrozumiec. Ale jesli ktos traktuje czyjs blog jako, jak to trafnie nazwalas, "slup ogloszeniowy" to jest przykre.
    Pozdrawiam. Anka
    P.S.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju też tego nienawidzę! Pisze wszystkie niezbędne informacje w poście, a tu nagle dziesięć pytań o ten przedmiot....grrrr, przyznam drażni i to bardzo ;)A co do stroju to jestem wniebowzięta tą torbą <3

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się ta stylizacja !!! wszystko jest ze sobą idealnie połączone :) a torebka jest cudna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety muszę przyznać Ci rację. Rzadko zdarzają się komentarze, które wynikają z przeczytania posta. Dlatego czasem sama się zastanawiam czy jest sens pisać cokolwiek ;(

    Piękny żakiet ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja.Masz przepiękne włosy.!
    Używasz cos na nie.|?
    z Czapeczka jest najpiękniejsze.!:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też trochę to zjawisko denerwuję, sama nie zawsze piszę jakieś długie komentarze ale nawet gdy jest trochę krótszy to staram się zwrócić w nim uwagę na elementy które mi się spodobały np. w danej stylizacji a nie napisać po prostu "fajnie!". Ostatnio dostałam komentarz który zaczynał się od linku, prośby o wejście a dopiero na końcu gdzieś był dopisek w stylu "ładnie" .. Na blogu pytałaś mnie o moją cerę, jedyna obróbka zdjęć paradoksalnie to było ich przyciemnienie. Zimą zawsze jestem bledsza, z resztą chyba każdy tak ma, do tego śnieg wokoło. W większości przypadków dziewczyny używają podkładów/ pudrów minimalnie ciemniejszych, ja robię na odwrót używam minimalnie jaśniejszego pudru. Bardzo lubię jasną karnacje i tak jak napisałaś porcelanową cerę :)

    http://www.needyesterday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuje serdecznie za odwiedziny;)
    Stylizacja jest świetna, piękna torebka oraz chanelka;))
    Pozdrawiam gorąco

    Obserwuję oraz zapraszam do obserwowania: http://www.myfashioonstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Smutne jest to, że my się staramy tworząc posty, ubieramy je w piękne słowa, a jedyne co dostajemy pod nimi to: "Fajne zdjęcia, zapraszam do mnie."
    Ostatnio miałam takich kilkadziesiąt, a szkoda, bo niczego nie wnoszą.

    PS. Choruję na tę torbę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Musisz się z tym pogodzić, bo raczej nie uda Ci się zmienić mentalności naszej polskiej blogosfery :( Niektórzy ludzie przedkładają ilość nad jakość swoich komentarzy.
    Bardzo spodobała mi się Twoja torebka, ostatnio wszędzie rozglądam się za elementami z ćwiekami.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Hihi, no moja kolezanka! :D

    Mieszkam w Berlinie juz 5 lat i poprostu moji rodzice stwierdzili ze tu jest lepsze zycie i oglnie szkola i tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. masz takie cudowne włosy !

    OdpowiedzUsuń
  15. super! cudowny żakiet i torebka <3
    bardzo mi się podoba!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajnie wszystko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie do końca się z Tobą zgadzam. Tak naprawdę nie wiesz jaką miała intencję osoba, która napisała "fajny blog", "świetna stylizacja"...Może rzeczywiście była zachwycona.
    Ktoś kto napisał komentarz chce zostawić po sobie ślad. Daje Tobie sygnał, że był zainteresowany.
    A poza tym nie zbawisz świata.
    Myślę, że nie warto doszukiwać się tego typu problemów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, może rzeczywiście była zachwycona stylizacją lub postem, ale to przykre, że poza tym nie ma nic do powiedzenia odnośnie notki. Mówię tu o przypadkach, kiedy w poście oprócz zdjęć znajduję się także sensowny tekst.

      Usuń
    2. O ile tekst ma sens.. Bo moim zdaniem coraz bardziej próbujesz być "mądra" i pisać "mądrze i elokwentnie" , ale nie bardzo Ci to wychodzi.. Wybacz

      Usuń
    3. Zgnieść komputery "anonimów". Zawsze mówię, że jak się jest "no nejmem" w internecie to jest się "no nejmem" w życiu :))) Co do postu, masz całkowitą rację Madio i powiem Ci, że nie bez przyczyny do Ciebie wracam. Mówię poważnie. Mam kilka blogów, które kojarzę nie ze względu na super baner, zdjęcia czy ubrania. Kojarzę LUDZI, a nie ich stylizacje. Wydaje mi się, że to jest najważniejsze. Piszesz mądrze, sensownie i wiem, że zawsze odpisujesz na poziomie. O tym już kiedyś rozmawiałyśmy :) Co do pożegnań... są trudne, nawet bardzo. Mnie nie pociesza nawet tekst "pożegnania są po to by móc się cieszyć powitaniem". Ale cóż... A zdjęcia są ze studniówki mojego chłopaka, nie z poprawin :D aż się uśmiechnęłam jak to przeczytałam :p
      Zakładaj zimowe butki, bo zimaaaa!

      Usuń
    4. Drogi Anonimie, chyba Twoja odpowiedź do mojego komentarza była zbyt pochopna. Przeczytaj jeszcze raz ostatnie zdanie. Nie musisz powielać moich słów. :)
      Według Ciebie próbuję być mądra, a nie przyszło Ci do głowy, że może naprawdę jestem? Z całym szacunkiem, masz prawo do wyrażania własnego zdania. Pytanie tylko, dlaczego z tego nie korzystasz i ograniczasz się jedynie do krytykanckich komentarzy? Ja przynajmniej mam do powiedzenia swoim czytelnikom coś od siebie, nie żałosne kopiuj-wklej cytaty z wikipedii albo blok banerowo-reklamowy czy też nieuzasadniona krytyka. Szkoda, że zabrakło Ci odwagi do podpisu. W prawdziwym życiu też jesteś AŻ anonimem?
      PS. Heels Lover, zawsze wiedziałam, że mnie rozumiesz. :)

      Usuń
    5. Nie Twierdzę, że Twój bloog jest inny od tych, które również przeglądam i faktycznie są tu jakieś inne treści od tego, ze mamy ładną lub brzydką pogodę, czy cytatów o miłości z tym się zgodzę. Ale czytając Twoje notki, mam taki wrażenie jakie mam i cięzko zmienić mi zdanie.. Nadal wydaje mi się, że to co piszesz nie jest Twoim tokiem myślenia, a raczej nie tym właściwym.. Może źle rozumiesz to, co chcę przez to przekazać, ale to już nie mój problem. Jeżeli Cię to uraziło, to wybacz, nie to było moim celem

      Usuń
    6. Każdy tok myślenia jest właściwy dla osoby, która w ten sposób myśli. Szanuję Cię z racji tego, że nie jesteś zwyczajnym hejterem, tylko zwyczajnie wyrażasz swoje zdanie. Ale wyciągasz zbyt daleko idące wnioski. Nie znasz mnie na tyle, żeby stwierdzić czy to co piszę w postach jest zgodne z moimi wartościami i przekonaniami czy nie. Ale mogę Cię uświadomić: nie robię nic wbrew sobie. :)

      Usuń
  18. Dziękuję za komentarze odnoszące się do tego, co napisałam. Przywracacie wiarę w blogerów. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miło mi że mnie odwiedziłaś.:)
    Stylizacja Bardzo ładna.:0
    butki i torebka mnie urzekły..:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny tekst :) miło się czyta takie słowa :)

    A stylizacja super ;) zastanawiam się nad kupnem takich okularów ale nie wiem czy będą mi pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się, że nawet zimą przemycasz do zestawów pudrowe kolory, które tak pięknie pasują do Twojej urody!

    OdpowiedzUsuń
  22. super wygląda ta krótka kurtka/marynarka do tej koszuli, świetne połączenie ale kurcz,nie zamrzałaś w takich wiosennych butach? :) Ja to się właśnie kuruje i az mi sie zimno robi jak patrze na to!
    A co do posta masz rację, strasznie mnie denerwują takiego typu komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  23. oj tam oj tam. taka polityka blogerów(szczególnie świeżaków) ;). Nie ma się co przejmować komentarzami typu ctrl+c / ctrl+v, olać to. Nie liczy się ilość ale jakość. Wiadomo, że nie wszystkich cieszy automatyczny wpis, bezmyślnie wklejony nie wiadomo który już raz na kolejnym blogu. Irytacja może sięgnąć zenitu. Ale zjawisko to jest raczej nieuleczalne i co jakiś czas będą pojawiać się spamy pod naszymi wpisami. Najlepszym odruchem jest ignorancja.

    Torebka Twa mnie powaliła - świetna! generalnie kolorystyka całego zestawu bardzo mi przypasowała.
    a przy okazji - bardzo jesteś podobna (wg mnie) do Jessy z serialu Girls. :D))

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiem czy te pantofelki pasują do zimowego płaszcza, szalika i czapki.. Bez sensu

    OdpowiedzUsuń
  25. co do notki calkowicie sie zgadzam.. niestety coraz wiecej tego typu komentarzy..
    a zestaw swietny;) szpilki troche 'dają' o oczach;)ale ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  26. No niestety, większość właśnie 'blogerek' przyszło tu dla kasy i darmowych ubrań, trochę smutne, ale cóż poradzić? Można tylko dalej robić swoje i dawać innym przykład, że można - jak my :-) / co do notki u mnie - ja nie zakładałam, że wszyscy nasi rówieśnicy są tacy, jak napisałam! Owszem, jest ich bardzo dużo, ale gdzieś na tym świecie znajdują się duszyczki z pasją. Mój post miał bardziej otwierać oczy niż zachęcać do narzekania :-)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Jej dziękuję :) Czy cuda to nie wiem, ale staram się jak mogę:)
    Zgadzam się ze wszystkim co piszesz. Napisanie posta w kilki wersach i wklejenie zdjęć zajmuje niby 5 minut, mnie jednak na jeden post schodzi godzina... Jeżeli chcę, żeby zdjęcia były przyjazne dla oka i jeszcze dłużej nad nimi siedzę i notkę dłuższą daję, to czas się jeszcze wydłuża... Ale, co tam. Ja to robię dla przyjemności a na szczęście są osoby, które to potrafią docenić:)
    Co do Twojego outfitu, to niezmiernie podoba mi się całość, w szczególności torba, a za takimi butami muszę pochodzić ;)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie sposób się z Tobą nie zgodzić. Ja również w każdym poście piszę, opowiadam, dzielę się refleksjami, czasami zadaję pytania. Komentarzy odnoszących się do tekstu jak na lekarstwo. Komentarzy oceniajacych zdjecia i stylziacje jest dużo i to cieszy. Niestety trafiają się komentarze pisane jak automat, w rodzaju "fajny blog, obserwujemy?".
    Ale co zrobić. Pisać dalej :)

    A tak w ogóle to masz cudne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. no no super torba świetny post wyglądasz ekstra- nie no żartowałam :) tzn nie z wyglądu bo jest wspaniale -ale to fakt- ja ostatnio sie namęczyłam nad postem ale było sporo komentarzy odnoszących się do tego co pisze wiec byłam happy ale wiem doskonale co masz na myśli ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Torba moim zdaniem zbyt oklepana, bardzo podoba mi się żakiet, nie jest Ci zimno w tych butkach?

    OdpowiedzUsuń
  31. Torba może i zbyt oklepana jak to powiedział Łukasz waszkiewicz, ale podoba mi się :).


    Obserwuję, i liczę na to samo. Mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;). Przepraszam jeśli uznasz to za spam :).
    Oliwkaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. To w poście to sama prawda . Jestem pewna ,że spora częśc komentujących nawet nie czyta notek.
    Bardzo dobrze wyglądasz ,a włosy to bym Ci ukradła;D

    OdpowiedzUsuń
  33. such a stunning outfit, the jacket is my fave
    the colour combo is so chic!
    this is such an amazing post with so much inspiration!
    Hope you're having a great weekend! thanks for sharing!

    I have been following you for a long while now on bloglovin and I adore your style!
    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    OdpowiedzUsuń


  34. Bardzo fajna torba!
    Anonimami nie ma co się przejmować.
    Przykre, że ludziom chce się pisać i komentować w taki sposób.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  35. Dobra stylizacja, naprawdę :)
    Twoja torebkę uwielbiam, zresztą całą Ciebie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Takie buciki na śnieg? ;) dałaś rade? ;o Ogólnie fajny zestaw, podoba mi się biała marynarka z niebieską koszulą <3 no i znajoma Torba :)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  37. Kurczę takiego żakietu szukam, dlaczego nie wchodzę nigdy do house'a... eh:)
    Wyglądasz pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetnie wyglądasz i tyle :) cudna
    zapraszam do wspólnej obserwacji i polubienia fanpage:)

    OdpowiedzUsuń