16.3.13

remember me?

Po długiej nieobecności wracam do blogerskiego świata żywych. Powody tej przerwy nie są zbytnio istotne, ani nie chcę Was nimi zanudzać. Ostatnio uciekł mi sens. Nie tylko bloga. Ale zamiast się wgłębiać w nieprzyjemny temat zrzucę samopoczucie na karb przedłużającej się zimy. Zdjęcia, które Wam dzisiaj prezentuję mają czasy świetności za sobą, ale już niedługo powrócę ze zdwojoną mocą, aby zachwycić wszystkich świeżością. 
Uszy do góry :)







pics by Dominique

shirt - house
pants - pieces
heels - deichmann
shirt - cubus
bracelet - mohito
necklace - stradivarius

14 komentarzy:

  1. Wiesz... czekałam na Ciebie i zastanawiałam się gdzie się podziałaś. Znalazłam sekundkę na skorzystanie z neta. Przez cały czas jestem pogrążona maturą... Nie mogę się doczekać jak wrócę na mojego kochanego blogaska <3 Uwielbiam długie spódnice! A owa kruszynka to moja uczennica - ma 10 lat i jest taką kruszynką :)) Co do treningów, to owszem sport jest przyjemnością, a teraz tak jak wspomniałam jestem w oceanie obowiązków maturalnych i musiałam zawiesić mój udział w treningach i sama ćwiczę w domu. :((
    Piękny żakiet, bardzo elegancko. Podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne masz włosy !
    wpadnij:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby tylko dwa kolory, ale sztuką jest połączenie ich tak by nie wyglądały banalnie. Tobie się to udało! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobre zdjęcia. Kurtka obłędna !

    OdpowiedzUsuń
  5. Minimalizm zawsze wygląda dobrze :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło Cię widzieć :* Oby sens szybko się odnalazł!

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz :* świetny zestaw !!!! <3 buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie, promieniejesz, ale mam nadzieję, że częściej będziesz dodawać wpisy i zaskakiwać mnie swoimi świetnymi stylizacjami. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja, uwielbiam Twoje porteczki! :) Obserwuję.
    Zapraszam do mnie
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieeeknie.
    Zapraszam do mnie - blog o odchudzaniu, ćwiczeniach i zdrowym trybie życia. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. witaj,
    piękny też żakiecik!!:)

    OdpowiedzUsuń