26.5.13

Million Dollar Man

Kolory takie jak złoto czy srebro bywają zwykle kojarzone z przepychem lub też skrajnie ... z tandetą. Jednak myślę, że z odrobiną wyrafinowania można stworzyć elegancki zestaw nawet ze złotymi, połyskującymi legginsami. Podjęłam taką próbę, jak myślicie, efekt zadowalający? :) Pewnie po tym, co za chwilę przeczytacie, oskarżycie mnie o hipokryzję. Mianowicie podobne stroje nie są tymi, które zakładam na co dzień. Legginsy (szczególnie takie jak tutaj) wymagają idealnej sylwetki, dlatego dużo bardziej podobają mi się na wybiegach niż u zwyczajnych dziewczyn. No bo w końcu nie wszystko złoto, co się świeci. :)



pics by D.

(jacket, shirt, leggins - sh)

6 komentarzy:

  1. Świetne legginsy :) Fajny look :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie wygladasz! super legginsy!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny look! wygladasz ślicznie kochana! ;)

    pozdrawiam Violet

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się cieszę, że napisałaś! Oj matura, matura... to idiotyzm, ale to nie rozmawiajmy o tym teraz tutaj. Chciałabym by było "chwała Ewie Annie",ale to chyba nie tym razem :D dobra, nie kracz Ewo Anno :P Jasne, jak najbardziej chciałabym się spotkać. Super pomysł! Ile ja tej Polski zwiedzę dzięki blogowi i fanpage'owi to ja nie wiem... :D Powiedz jak i kiedy :)) Dziękuję za miłe słowa! Pisz do mnie szybko!
    Chyba tylko na zdjęciach wyglądam chudo :P haha
    Buziaki!

    PS Podobają mi się Twoje złote legginsy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dwie notki zapisane w kopiach roboczych, ale czekam do jutra (Firmoo rozdaje karty...) "Tęsknię za twoim obliczem" mnie urzekło :D spokojnie, napatrzysz się na mnie. Napatrzysz i naczytasz :* "Dziewczyna z pomarańczami" 4 lata temu ( w chwili gdy ją wypożyczałam) wydawała mi się czymś niezwykłym, dziś wydaje mi się czymś co nie nasyciło mnie wystarczająco, być może mają 14 lat miałam niższe wymagania. "Trucicielka"... czuję niedosyt, choć myślę, że warto WYPOŻYCZYĆ, nie KUPOWAĆ.
      myśl lepiej jak tu się spotkać :*

      Usuń
  5. nawet bardzo zadowalający, szczególnie w połączeniu z tymi szpilkami :)

    OdpowiedzUsuń