18.5.13

dots!

Groszki to wzór, który kojarzy mi się z latami 50. A że uwielbiam styl tamtejszych lat, z dumą je noszę. 
Chociaż z przykrością stwierdzam, że jest to trend widoczny równie często jak uśmiech u Victorii Beckham. Nie lubicie kropek? Nadeszło wyczekiwane lato, jest to pora, kiedy można nieco "wrzucić na luz". Grube żakiety zagrzebałam na dnie szafy, a teraz na plan wychodzą patchworkowe jeansy. Osobiście kojarzą mi się z freestyle'm, ale zakładając do nich szpilki zyskują więcej szyku. :)







pics by Dominique

jacket, blouse, jeans - second-hand
sunglasses - c&a
heels - deichmann


16 komentarzy:

  1. Jeejku! Jakie prześliczne włosy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię kropki. mam jedną ulubioną koszulę właśnie w taki wzór. ;p jakie ty masz włosyyy... też takie chcę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. dots kochana, a nie peas :) peas to groszek do jedzenia :-p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, moim usprawiedliwieniem jest jedynie, że angielskiego uczę się na podstawach :D

      Usuń
  4. dopisuje się do poprzedniczki, śliczne włosy! i oczywiście w ćwiczeniach wcale się nie zniechęcam :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Groszki są bardzo dziewczęce, śliczne:) Masz imponujące włosy;)
    Pozdrawiam, dodaję Twój blog do obserwowanych i zapraszam do siebie, będzie mi niezmiernie miło, jeśli też zechcesz mnie odwiedzić i pozostaniesz na dłużej;)
    Pyzoletka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz dlugie wlosy;) Zazdroszczę;)
    Zestaw nie zupelnie w moim guscie, ale groszki są spoko;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne spodnie :)
    Miłego dnia!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  8. ŚWIETNE JEANSY :))

    ZASTANAWIAŁAM SIĘ CZY JEDNYCH MOICH NIE POŚWIĘCIĆ I NA PODOBNY WZÓR NIE PRZEROBIĆ :))

    POZDRAWIAMY Z 3CITY :)

    xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo! Wyglądasz przeuroczo:) Wszystkio idelanie do siebie pasuje:) Szczegółnie zachwyciły mnie Twoje dodatki :)Jestem pod wrażniem::)

    Pozdrawaim serdecznie:)
    P.S. Jeśli masz ochotę to zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie na naszym blogu: http://odysejamodowa.blogspot.com/2013/05/firmoo-giveaway.html .Do wygrania okulary przeciwsłoneczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie perełki z second-handu ;O ? Świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń