8.6.13

models

Sztuka i moda się komercjalizuje. W związku z tym ikonami stylu stają się coraz częściej blogerki, modelki a nawet koleżanki ze szkoły. W dzisiejszym poście chcę przedstawić trzy moje ulubione modelki, które podziwiam zarówno za styl, wspaniałą urodę oraz za to, co robią. 


Barbara Palvin
Dwudziestoletnia modelka, aniołek Victoria's Secret. Mimo niskiego wzrostu (jak na modelkę!) zdobyła świat mody swoim wdziękiem i oszałamiającą urodą. 







Natalia Vodianova
Rosyjska weteranka wybiegów. Natalia urzekła mnie, kiedy kilka lat temu reklamowała w Oriflame perfumy Midnight Pearl. Od tamtej pory jestem w gronie fanów jej słowiańskiej urody.







Cara Delevingne
Wschodząca gwiazda, nazywana drugą Kate Moss, nie tylko ze względu na tempo, w jakim rozwija się jej kariera. Cara zachwyca szczególnie w kampanii Reserved.




źródła: stylio.com, google.com, filmweb.pl, facebook.com

5 komentarzy:

  1. Przepiekne;)
    Swietne zdjecia wybrałas;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Natalię Vodianovą, jest przepiękna! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie na konkurs! Do wygrania 100$ na zakup ubrań i dodatków ze strony sheinside.com. Tutaj link: http://sandrainvogue.blogspot.com/2013/11/giveaway-darmowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello, jestem Jowitka, muszę potwierdzać, że niezmiernie ciekawie piszesz swojego bloga, niezmiernie chętnie na niego wejdę bezsprzecznie jeszcze nie raz, pozdrawiam Ciebie, buziaki !

    OdpowiedzUsuń